رکود در بازار جهانی طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

معامله گران بازار طلا اعلام کردند بازار طلا در رکود به سر می برد و بهای اونس جهانی طلا از جمعه هفته گذشته که دردامنه 1317 دلار به معاملات پایان داد، بدون تغییر مانده است.

رکود در بازار جهانی طلا

به نقل از بیلیون ولت، قیمت اونس جهانی طلا از روز جمعه هفته گذشته که در سطح 1317 دلار به معاملات پایان داد ، طی هفته جاری این فلزهمچنان در این سطح ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس نقره نیز پس از افزایش به 22 دلار چند روزی است که در سطح 21 دلار و 90 سنت بدون تغییرباقی مانده است.

بر این اساس، شاخصهای سهام در بازارهای جهانی از آغاز معاملات هفته جاری تاکنون ثابت و بدون تغییر باقی مانده ، این در حالیست که بهای کلاهای اقتصادی روز سه شنبه با کاهش جزئی روبرو شد.

طبق آخرین تحلیل تکنیکال اسکاتیا بانک ، بهای هر اونس طلا بر حسب دلار برای ششمین روز متوالی امروز در حد پایینی داد و ستد شده است.

تحلیلگران اقتصادی بانک آمریکایی مریل لینچ به سرمایه گذاران توصیه کردند روی طلا سرمایه گذاری کنند زیرا سیر صعودی میان مدت قیمت این فلز آغاز شده است.

به عقیده این تحلیلگران اقتصادی عبور طلا از سطح 1251 دلار به معنای رشد احتمالی طلا به 1500 دلار می باشد که این دامنه سطح مقاومتی بلند مدت برای این فلز زرد به شمار می رود.

میزان ذخایر طلایSPDR ، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری طلا در جهان از روز دوشنبه تاکنون در رقم 866 تن ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

لازم به ذکر است که میزان تقاضای خرید طلا از سوی هند کاهش یافته و تا زمان بازگشت جشنهای عروسی به این کشور کاهش تقاضا ادامه خواهد یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی